Dacă aveți nevoie de o echipă implicată care să vă ajute cu tot ceea ce înseamnă redactare de articole, DataVision este firma pe care trebuie să o contactați. De fapt, blogging-ul este o modalitate excelentă pentru o afacere de a comunica mai bine. În zilele noastre, a avea un site nu este suficient, motiv pentru care trebuie să ai și un blog. Ce trebuie să știi despre nevoia de a redacta articole pentru clienți? Asta vom afla azi, prin intermediul acestui articol.
De ce este necesar un blog de afaceri?
Pentru a ieși în evidență pe piață, o afacere trebuie să
aibă o imagine bună. Printre altele, denotă o imagine de profesionalism,
competență și stăpânire a domeniului de activitate. Un blog face posibilă
publicarea regulată a textelor referitoare la entitate, piața acesteia,
ultimele știri ale acesteia etc.
Cu articole legate de noutățile din domeniul pe blogul
său, o companie își prețuiește nivelul de expertiză și poate oferi răspunsuri
la întrebările clienților.
Există acest aspect de „comunicare”, dar există și
aspectul de „referință naturală”. Motoarele de căutare, precum Google, oferă o
mai bună vizibilitate site-urilor care oferă conținut „proaspăt” utilizatorilor
de Internet. Deci, iată de ce este nevoie de redactare de articole și cum
blogging-ul și SEO au o legătură inseparabilă.
Blogul permite unei companii să creeze legături cu
clienții și/sau partenerii săi. Pentru a comunica mai bine, nu există nimic mai
eficient decât să apelezi la o firmă care se ocupă de redactare articole, așa
cum o face DataVision.
Mai mult, pe un blog, tonul poate fi mai „relaxat ”, spre deosebire de discursul corporativ al
paginilor site-ului.
Iată câteva teme care pot fi postate pe un blog atunci
când apelați la servicii de redactare articole:
●
Istorie despre misiunea companiei.
●
Teme de actualitate din domeniul
de activitate.
●
Informații suplimentare despre
produse și servicii.
●
Evenimente corporate: ieșire,
angajare, promovare, premii, distincții, lucrări sociale, jocuri, concursuri.
●
Ultimele achiziții.
●
Mărturii de la clienți sau
parteneri.
●
Ghiduri de utilizare.
●
Sfaturi practice.
● Povestiri sau articole.