Un mijloc esențial de comunicare în ciuda dezvoltării erei digitale rămâne cartea de vizită, iar Agrafa Print vă dă posibilitatea de a realiza un număr cât mai mare de cărți de vizită, absolut vitale în mediul de afaceri. Vizibilitatea, contactul și brandingul corporativ sunt de fapt esențialul acestui instrument economic și cu mare impact. Acestea fiind spuse, azi dorim să aflăm cum într-o lume din ce în ce mai digitală cărțile de vizită încă fac diferența și să ies în evidență?
Astfel, putem spune că aceste cărți de vizită reprezintă
un instrument de comunicare folosit de antreprenorii din întreaga lume. De
foarte multe decenii, cartea de vizită rămâne un mijloc folosit încă de
milioane de profesioniști pentru a-și extinde rețeaua de contacte.
Afișând sigla unui brand, numele unei companii, datele de
contact și alte informații esențiale ce țin de latura antreprenorială, cartea
de vizită este un mediu esențial de a vă face cunoscută activitatea.
În ciuda apariției tuturor mediilor digitale și
dematerializate, aceasta din urmă arată încă o anumită popularitate pentru
personalizarea și avantajele sale în ceea ce privește contactul și relațiile
umane. Spre deosebire de e-mail-ul sau apelul telefonic, considerat uneori prea
impersonal, cartea de vizită constituie o metodă decentă și de bun gust pentru
a schimba date între partenerii de afaceri. Mai mult decât atât, cărțile de
vizită reprezintă o modalitate low cost de a vă face simțită prezența în mediul
partenerilor de afaceri.
Un mediu de
comunicare personalizat și ieftin
Cu principalul avantaj de a putea fi personalizată în
funcție de destinatari și de natura activității tale, cartea de vizită
reprezintă imaginea de brand a companiei și garantează identitatea corectă a
unei firme. Deosebit de sensibili la un contact rapid, destinatarii cărților de
vizită apreciază să știe cu cine anume au de-a face și în ce scop sunt
solicitați. Acesta este un mijloc de comunicare deosebit de avantajos pentru a
vă aminti interlocutorul și pentru a vă aminti cu ușurință datele de contact
fără a fi nevoie să începeți cercetarea online. Cu un format standard și ușor
de reprodus, companiile își pot reduce semnificativ costurile de marketing și
de comunicare.
Ce informații trebuie să se regăsească pe cărțile de
vizită?
Pe o carte de vizită profesională, indicăm în general
numele corect și complet, funcția pe care o avem, numele companiei și datele de
contact (adresa de email, telefon sau chiar fax. Dincolo de informații
practice, gândiți-vă și la designul cărții de vizită. Ținând cont de faptul că
o carte de vizită este primul contact pe care îl ai cu o viitoare companie sau
firmă, trebuie să faci o impresie bună. Desigur, acest lucru trebuie să fie în
conformitate cu celelalte materiale de marketing, precum site-ul web.