Importanta pretului
Mixul de Marketing e format din 4 elemente: Produs, Pret, Promovare si Distributie(Plasament). In ultimii ani au fost diferite incercari de a-l duce la 7 sau chiar mai multe componente, numai ca mai toate se reduc la aceleasi 4 enumerate mai sus. Credeti ca dintre acesti 4 frati este unul mai important ori mai putin important? Putem vorbi aici de o echipa(pentru ca trebuie sa fie o echipa, de aia se cheama mix! desi nu toata lumea intelege asta) cu un project manager pe umerii caruia apasa responsabilitatea reusitei? Eu cred ca da. Pentru mine, pretul este cel mai palpabil si cuantificabil membru al echipei. Pentru mine, el este PM-ul. Si el este cel spre care vor fi aruncate cele mai multe rosii in caz de esec. Pretul aduce banii in casa. El ii economiseste, el ii chibzuieste bine pentru zilele negre ce apar in viata fiecaruia dintre noi. Si, orice s-ar spune, el reprezinta cea mai buna dovada ca faci bine ceea ce faci si ca ai perspective frumoase.
Accept sa negociez multe lucruri. Constientizez nevoile de flexibilitate, de empatie, de intelegere a celuilalt. Dar nu si nevoia de a reduce pretul(asta cand vand ). Cred ca este un atentat asupra bunei desfasurari a tranzactiei. Si cea mai simpla explicatie in aceasta situatie ar fi ca un pret redus ma face nefericit! Si unde ati mai vazut voi ca un om nefericit sa fie performant? Nu ma deranjeaza sa fiu sunat la 4 dimineata pentru a ajuta un om caruia i-am vandut ceva. Sunt prompt indiferent de program sau obisnuinte sociale. Cred ca serviciile de calitate fac diferenta. Si mai cred faptul ca un pret mare(da'mare de tot!) imi da un imbold superior pentru a schimba lumea in bine . Acest articol a fost publicat pe octombrie 30, 2008 at 5:24 am si e postata la Marketing. Poti urmari raspunsurile acestei insemnari prin RSS 2.0 feed. Puteti lasa un raspuns, sau trackback from your own site.